~~TERIMA KASIH~~

Isnin, 16 Mei 2011

SELAMAT PENGANTIN BARU


Assalamualaikum...
Salam bersiaran pada uolz yg still setia menunggu en3 dr aku.. hehe (pasan la tuh)... dah lam xberEN3 nih... jari jemari dah mula mengeras dah.. idea pun dah makin lupus plak... adusssss.... cmner lah nak sll hupdate cm ni.. k lah sblum aku masuk ke citer yg seterusnyer aku nak hupdate skit citer yg tertinggal masa aku "bercuti" aie tu.. hehe dok kampung la kejap kan..

Selamat Pengantin Baru pada SIL aku Noor Azura dan pasangan nyer Md Faizol... semoga permulaan ini mnjadikan kehidupan korang mnjadi lbh matang mgharungi kehidupan kalian... bukan mudah nak menempuhi alam perkahwinan... smoga kalian sntiasa dilindungi....

K kat sini ader la skit gmbo pengantin baru nih... dek kerana sibuk melayan tetamu yg hadir... tangan ni tak berkesepatan memegang camera... dah ader handbag baru ni... paham2 ajerlah... merengek dia time orang ramai hehe... tok tidak menerkilankan korang sumer... ini jerlah gambo yg aku dapat yer...

~~~~~~~~~~~~~~~~~%%%~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pelamin di sebelah pengantin pompuan... umah MIL aku lah... 
~~~~~~~~~~~~~~~~%%%~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Persandingan di rumah pengantin lelaki... 

~~~~~~~~~~~~~~~%%%~~~~~~~~~~~~~~
Antara koleksi baju2 persalinan pengantin... ad 6 persalinan tp aku smpat amik yg ini jerkkk.

Harap korang sumer tak berkecil hati lah yer... EN3 kali ni gambar yg smple jerk dari aku... tak per siap jerk gambo2 dorang t aku hupdate lagi kat sini k...

..........(*-*)........



Tiada ulasan: