~~TERIMA KASIH~~

Sabtu, 14 Mei 2011

HEPY BESDAY **SAYANG**

Assalamualaikumm....

Selamat Hari Lahir Sayang.........
ucapan itu ajer lah yang mampu aku hadiahkan buat insan yang teramat aku sayangi.... N3 ni patutnyer aku dah letakkan pada 19 April lepas tapi keadaan yang terpaksa n memaksa aku tak dapat nak hupdate.. tak per lah .. biar pun dah lepas tarikh nyer aku tetap nak letak... buat kenang kenangan di masa akan datang... mane lah tau blog ni lah peneman sayang nanti bila ayang xder...
masa tarikh ni pun aku hanya mampu wish dari jauh jerk... memandang kan aku nun jauh berada di kampung ... sedangkan en hubby sibuk bekerja... tapi bagi aku sumer tu tak penting.. yang penting hati ku ini telah berada disisi mu sayang... hehe... malu lah...

Gambar ehsan dari Google 

buat insan yang aku sayang...

Aku tak biasa ...
Bila tiada kau di sisiku


Aku tak biasa ...
Bilaku tak mendengar suaramu


Aku tak biasa 
Bila tak memeluk dirimu


Aku tak biasa 
Bila tidurku tanpa belaianmu


Ehsan dari Google


(*-*)



Tiada ulasan: