~~TERIMA KASIH~~

Selasa, 5 April 2011

SYQA DAN NAJMI

Assalamualaikum..... 
Bersiaran tuk hupdate N3 yang tertinggal ahad lepas punyer.... Minggu lepas aku balik kg umah MIL... dek kerana kesempatan tu.. aku pun pegi lah menjenguk kakak ipar aku yang dalam pantang... 30hb Mac ari tu dia selamat  melahirkan baby lelaki... NOOR AIZATT NAJMI....seberat 3.37kg...  tok pengetahuan sumer.. nilah satu2 nyer cucu lelaki pertama dalam kuage MIL aku ni... 

Di sebabkan dah petang sangat.. so, tak banyak gambor yang aku amik ... yang ada ni pun gambo si Najmi ngan Syqa ajer... sekali lagi Tahniah buat biras aku ni... dah lama menunggu... akhirnya impian terlaksana... 

Syqa bukan dah pandai berdiri tau.. pakngah dia yang pegang tu.. hehe... 
Sesungguh nya zuriat itu adalah anugerah yang tiada ternilai.. jagalah amanat yang Tuhan bagi sebaik mungkin... Semoga Najmi jadi anak yang terbaik tuk mama n papa tau... Cayang dia nih... mmmuaaahhhh.... 

......(*-*)....


1 ulasan:

nOOrsha berkata...

wah syqa da dpt member..jue ti amik award kat blog aku k...