~~TERIMA KASIH~~

Selasa, 5 April 2011

SIBUK UNTUK SEMENTARA WAKTU

Assalamualaikum.... 
Salam bersiaran pada uolz... Nak wat pengumuman skit lah... hehe... dalam seminggu dua ni aku sibuk skit... ermmmm.... pasal ujung bulan ni ada keje kawen kat umah MIL aku kat Gemas... jadi aku diarahkan tuk balik ke kampung lebih awal... nak membantu skit keje2 umah yang ada tu... lagi pin MIL aku tgh wat renobet umahnyer... so, xpasal2 aku kena la bantu skit.. pape yang patut... 
Lagi pula aku ngah sibuk menyiapkan hiasan hantaran tok SIL aku ni... dah di beri kepercayaan.. Insyaallah aku akan wat yang terbaik... 
hehe... tangan aku ni koreh gak.. tapi tengok jew la t aper akan jadi kat hantaran tu nnti... jangan jadi len udah...nanti aku akan hupdate gambo2 hantaran yang aku wat tu...  
Walaubagaimana pun (skema ayat aku) ... wat sementara ni... aku akan hupdate sikit "umah" kesayangan ku ini... xder la nanti berabuk sangat kan... 

....(*-*)....

2 ulasan:

nOOrsha berkata...

salam..owh nk blik kg ke? take care k..jage diri, jage perasaaan sendiri..ehhehe...mujurlah idea ko diterima baik... kalau aku? huhuhuh..same lebih kurang keadaan cam ngan botak dulu..sume x btol..ahaha

Juwita_Helmi berkata...

nOOr...
excelly tentangannyer hebat gak... tp nsib bek SIL aku byak bekup... dah bnyak kali ngajuk pun.. hehe.. tp cekalkan hati jerk... yang penting dorongan dari en Suami aku lah... pejamkan mata pekakkan telinga... huhu... (*-*)