~~TERIMA KASIH~~

Khamis, 31 Mac 2011

TEMUJANJI LAGI


Assalamualaikum..... 
Bersiaran lagi kan... N3 ni patutnyer tengah hari tadi punyer... Tapi xsempat nak hupdate... buzy yang tah ape ape pun..
Pagi2 lagi tadi aku dah siapkan si Tomey ni nak pergi ke klinik... Tengah dok sibuk2 tu tak sempat aku nak amik gambo dia...  Tak penting la sumer tu.. Yang penting tahap kesihatan anak ibu ni memuaskan hati ibu...

Gambar dari Google

Dek kerana dah paham sangat dah dengan sistem kat Klinik Puchong ni.. So.. Aku ngan En hubby pun bergerak agak lewat sikit.. Kompem ramai tu... nak menunggu punyer la lambat... kalo aku g lewat skit... tak der la lama menunggu kan... bijak tak?? hehe

Gambar dari Google
Menunggu yang agak tidak lama, nama Si Tomey Syqa pun di panggil... Setelah selesai timbang dan ukur ketinggian Syqa, di beri masa lagi untuk menunggu pemeriksaan oleh jururawat yang bertugas... 

Dapat aku jenguk skit laporan Syqa tadi... hermmm... berat badan Syqa naik lagi 300g... ketinggian plak naik lagi 2cm... BMI Syqa bagus dan memuaskan... Cayang anak ibu nih.. 
Macam ni lah.. baru hati ibu ni senang...  
Menurut penerangan jururawat tu tadi.. Syqa dah boleh diberikan makanan tambahan... Sebagai makanan pelengkap tuk Syqa... Ibu sebenarnya dah tak sabar nak bagi Syqa makan.... tak sabar nak suapkan Syqa... Nanti ibu belikan Syqa Nestum yer... Makan banyak2 tau...

Gambar dari Google

Nanti ibu carikan mana2 resepi untuk ibu masak bubur tuk Syqa makan nanti yer.. Memandangkan tahap kesihatan Syqa memuaskan aku... Ini yang membuatkan aku tak sabar2 nak tengok Syqa membesar depan mata.. Permata cahaya aku yang pertama.... Syqa lah yang telah membuatkan aku menjadi seorang yang bergelar ibu..
Tuk Cayang ibu ni... Everything is for you......
(*-*)



Tiada ulasan: