~~TERIMA KASIH~~

Ahad, 20 Mac 2011

KISAH UPIN IPIN

Gambar dari Google

Assalamualaikum.......
Hye nama saya Upin dan saya Ipin.... Ini kisah kami berdua....
hahaha... Terkejut kan 
Tiba tiba jer aku buka citer budak botak ni... 
sebenar nya aku nak bagitahu 
nilah cerita kegemaran Syqa....
Tak percaya??
Ada la satu hari tu... Syqa meragam jerk.. aku tak tahulah kenapa sumer aku dah bagi... kot2 dia berak... tak pulak... aku pun buka la citer2 kartun yang ada kat chanel astro tu... dia masih meragam... tgh dok tukar2 chanel... tiba2 intro citer Upin dan Ipin pun kuar... masa tu aku tengok tiba2 Syqa tersengeh2 ...
Aha!!! Syqa suke upin ipin upernya... 
yang paling dia minat bila upin n ipin bercakap...  

Gambar dari Google

Apa lagi bila dah tau dia minat cerita tu... Tiap kali ada siaran tu aku bg la dia tgk... Memang betoi la... senang aku nak wat keje... Lau tak jap2 nangis je la... 

Gambar dari Google

Itulah alkisah Syqa, Upin dan Ipin....
Sampai jumpa lagi...




Tiada ulasan: