~~TERIMA KASIH~~

Selasa, 22 Februari 2011

SYQA : 4 BULAN 3 MINGGU

Assalamulaikum...

Salam kpada uolz yg baca blog aku ari ni.... Dah lama tak hupdate kan... Bukan ape nak kata sibuk sangat tu tak adalah...

Jadi sowang ibu ni.. macam ni lah... lagi pun aku dok sibuk dok baca blog owang len.. nak cari idea la katakan... hehe...

Ok... ari ni aku nak citer la pasal baby aku ni... dah besar dah dia... xsgka ibu Syqa dah makin membesar... dalam sibuk2 dok menggigit jari nyer tu.. rupe2 nyer Syqa dah tumbuh gigi... belah bawah gigi depan... patut lah.. meragam jerk dia... ape yg dapat dia capai... sumer nak digigit...

Yang wat aku lagi terharu... sekali tu dia macam nak cakap sesuatu... muncung2 mulut nyer... last2 aku dgr dia cakap..."buuu".... tangisan sowang ibu.. bila dgr anak yang sedang membesar memanggil nama nya... Syqa panggil ibu yerrr... cayang anak ibu ni... muachhh...

Hari ni dengan pertama kali nya Syqa dah pandai menerap sndiri... aku sengaja biarkan dia main sorang2... tgh syok melayan FB.. hehe... bila ku toleh jerk nak pandang dia... aku nampak dia tgh berusaha nak meniarap... sekali lagi air mata aku mengalir... bila dapt melihat Syqa berjaya meniarap dgn sendiri nya...

Dah makin membesar ni... banyak pulak ragam Syqa... sebelum nak tdo di ajak nyer aku main ngan dia dulu... berdekah2 gelak... haaa... bwu ada feel nak tdo... yang paling buat aku geram... dia ajak aku berdukung dulu.. dah puas 1 umah aku tawaf... dia pun menguap.. tanda2 dah penat n nak tdo la tu... hehe.. anak ibu ni... geram lahh....

hemmm... banyak lagi aku nak kgsi ni... tp wat masa ni ckup dulu.. nanti takder story plak t... k ape kata jom tgk gambar2 Syqa yg tgh meniarap tu...





Aummcakkk... ha... ni lah antara kegemaran Syqa.. gigit jari...main air liur... kalau ibu nak amik gambar dia.. kejap2 twos pandang.. suke berposing tu...





Comellll.. senget2 mulut Syqa..ermmmm... macam ngah pk nak makan pe jerk tu..



hye untie2...uncle2...



"Dah meniarap... Syqa nak blajar berjalan plak yer... boleh ibu..."




Ok lah... Syqa dah nak tdo dah ni... dah lama Syqa berjaga... nanti Syqa berblogging lagi yer...

Tiada ulasan: