~~TERIMA KASIH~~

Khamis, 3 Mac 2011

TEMUJANJI DI KLINIK KESIHATAN

 Syqa tdo jerk pas balik dari klinik.. Sian anak ibu ni..


Assalamualaikum....
Salam petang pada kwn2 sumer...arini baru aku nak hupdate umah aku ni... hehe.. da lama xbuka berabuk skit la... buat pengetahuan sumer... pagi tadi aku pergi temujanji pemerikasaan di Klinik Kesihatan Puchong... Haaaa... Jgn la terkejut bukan aku yg sakit... tapi baby kesayangan aku ni... buat pemeriksaan bulanan...
Arini Syqa kena cucuk 5bln... macam beselah... kat klinik kesihatan ni... kalau datang lambat kompem tengah hari baru setel sumer urusan..Tapi hubby aku arini ajak kuar lewat skit.. dia cakap dah tau dah kompem lambat kang.. so... kami kuar rumah lewat dan singgah bekpes dulu...Nak dipendekkan citer selepas ajer pendaftaran.. kena tggu la... dah nak dekat jam 11pg barulah nama Syqa dipanggil untuk ditimbang...


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Merajuk la ni, dapat peluk Minnie jerk diam la Syqa 


Tapi hati aku ni tak puas la... nak tau kenapa?Hemmm... Bukan masalah servis kat klinik tu...Tapi anak ibu ni...Berat badan Syqa hanya naik 600g jerk..Nape anak ibu ni.. Ibu rasa Syqa dah semangat sangat..
tapi uper2 nya...berat badan Syqa naik banyak tu ajer...
2bln lepas, berat badan Syqa 5.3kg.. hari ni 5.9kg jerk...
yang peliknya ketinggian Syqa plak yg naik mendadak...
Masa pemeriksaan lepas tggi Syqa 58cm.. tapi hari ni 66cm...

Ermmmm aku rasa Syqa ikut jejak ayah dia kot... tinggi menjulang...
Tak ape la sayang ibu... janji anak ibu sihat...
Nanti ibu bagi Syqa makanan yg terbaik untuk Syqa...
Berat tak penting, yang penting ibu nak anak ibu jadi insan yang terbaik tuk ibu...
Pandai dan bijak yer.... 

1 ulasan:

nOOrsha berkata...

beb..normal lsh tu bb berat nek 600 gm...x kesah nek bape pun asal x exceed or below normal weight cam jadual kt buku keshatan tu...cume jgn kasi berat turun suda...klol lebiih sgt pun dkire obes lg susah kene g review septal....janji syqa cehat.. :)