~~TERIMA KASIH~~

Sabtu, 19 Mac 2011

SYQA DAN SUFFIAN....

Assalamualaikum.... 
Bersiaran lagi...
Excelly.... pada minggu pertama cuti sekolah aritu..
Aku ada balik kampung aku di Pahang... 
Atas jemputan majlis persandingan kawan sekolah dulu... 
Tapi maaf lah... gambar pengantin tak sempat aku nak amik...
Aku datang masa tu jam 12 tengah hari... 
Pengantin dijangka tiba jam 2 petang... fuhhhhh
Berpeluh beb........ 
Dan aku mengambil keputusan untuk berangkat punggung aje la bila dah selesai makan.... 
Dek kerana kesempatan tu... dapatlah aku berjumpa dengan abang aku yang masih tinggal kat rumah di kampung tu... Al-maklumlah semenjak pemergian arwah mak awal taun lepas... aku pun dah jarang balik kesana... melainkan jika ada majlis2 tertentu... 

@~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~@


Dek kesempatan tu juga la.. sempat aku bertemu dengan anak buah aku yang sorang ni... nama dia Muhammad Suffian... Suffian sama umo ngan Syqa jerk... Beza nya hanya sebulan... Masa aku kawen ritu pun aku ngan abang aku naik pelamin sama2 hahaaha...


Tengah dok melepak.. tiba2 Syqa dan Suffian menerap sama2...
yang best nyer tgk lah gambar kat atas sekali tu... berpegangan tangan plak dorang ni.....
Haip!!! Sepupu taw.. hehe...
Oklah...
Sampai bertemu lagi di lain kali ...
Salam mesraaaaa....

@~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~@


Tiada ulasan: