~~TERIMA KASIH~~

Khamis, 17 Mac 2011

HELLO....I'M BACK....

Assalamualaikum...... 
Salam bersiaran bertemu lagi dalam ruangan Tentang Hati Tentang Rasa.. Chewah! dah macam Vanida Imran dalam rancangan Nona TV3... hahaha..... Sebenarnya bukan aku majuk tak nak hupdate blog aku ni... cuma masa mengatasi segalanya... dah macam PM plak aku rasa... Cuma malam ni rasa nya macam nak menulis sesuatu... Tu pasal lah aku memaksakan diri ku ini untuk menaip gak... Tak ada cerita yang menarik nak aku kongsikan sebenarnya... Cuma hanya dapat meneman aku yang dalam kesunyian... hhahaha... Aku dah buka citer cedih la plak... 


Tapi walau apapun... Syqa adalah peneman aku dikala ini... dan juga hubby tercinta..... Saya rindu awaklah "sayang"...  heeeee.... wat drama lak... kehidupan sebagai suami istri ni banyak sangat dugaan yang perlu aku n hubby tempuh... bak kata lirik lagu P.Ramli lahhh... SEDANGKAN LIDAH LAGI TERGIGIT APA PULA SUAMI ISTERI.... Tapi aku bukan nak citer pasal gigt menggigit nih... hehe...aku cuma nak berkongsi pengalaman yang aku n hubby tempuh sepanjang kami bersama... 


Kalau nak diceritakan sumer nya aku rasa dah leh wat novel dah... n gerenti novel tu kan meletop.. huhu...  cuma wat tatapan anak2 bila dorang dah besar nanti... beringatlah... jangan sesekali lepaskan peluang yang ada didepan mata... tabah menghadapi liku2 sebagai seorang hamba Allah... 
Ingat lah Allah sentiasa di hati kita yang sentiasa merasai ape pun perasaan kita... 
Pengalaman mengajar kita menjadi seseorang yang matang... Matang dalam membuat keputusan n matang dalam perjalanan kehidupan yang akan kita tempuh nanti...  

Ok lah... Hanya itu saja lah yang nak aku kongsikan pada malam ni... Nanti aku bersiaran lagi ... Selamat malam pada uolz... Semoga malam ini dapatlah mimpi yang indah2 belaka... Berdoalah agar pagi esok kita masih lagi boleh bernafas...  

Dan buat yang teristimewa... "Sayang"... Ada sedikit bingkisan tuk awak.....

@~~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~~@

Rasa terikat, terlalu sayang dan terlalu benci, akan buat jiwa merana....... 
Dalam hidup ini, tidak semua yang kita inginkan akan kita dapat, 
Malah kadangkala kita terpaksa BERKORBAN hati dan perasaan ............
Pernahkah terlintas difikiran?? 
Kadang - kadang Tuhan turunkan kita PETIR dan KILAT, 
Kita menangis mencari dimana hilangnya MATAHARI....
Rupa rupanya Tuhan hendak berikan kita PELANGI... 

@~~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~~@~~~~~~~~~~~~~@


Tiada ulasan: