~~TERIMA KASIH~~

Selasa, 29 Mac 2011

KAKI TERSEPIT


Assalamualaikum...... 
Selamat bersiaran lagi.... Kali ni aku nak citer pasal si Tomey ni lagik... 
Lasak nyer si Tomey... Citer ni terjadik ari Khamis lepas... Hehe sowie N3 ni patutnye aku dah hupdate..Tapi disebabkan ayah si Tomey ni asyik terlupa nak bw laptop nyer balik umah. Jadi terpaksalah  aku tangguhkan... Ok sambung citer lik..

Dalam aku tengah sibuk2 memasak kat dapur tu... Aku biarkan je la si Tomey bermain2 seorang diri di ruang tamu aku yg sekangkang tu... Hehe.... 
Tgh asyik2 menumis kat dapur tiba2 aku terdengar si Tomey ni menangis meraung2.... 
Ape pasal si Tomey ni... Bukan tadi aku dah pasang kan citer upin ipin kegemarannya tu??
Dengan rasa kompiden nyer aku pun menjenguk seketika ...

Nak tau nape si Tomey menangis?? 
Ha.. tgk la picture kat bawah ni... Si Tomey tersepit kakinya dibawah kabinet TV kat umah tu... 
Hahahaha............. 
Aku pakat gelak jerk tgk kelakuan dia tu... Ha tulah... Lasak sangat... 
^^~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~^^
Tiba2 Si Tomey diam bila tgk ibu amik gambar dia... Hish... sempat berposing lagi... 
 ^^~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~^^

'' Ibu..... tolong la Syqa ni.... "
 ^^~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~^^
"Selamat kan kaki Syqa ni ibu...."
 ^^~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~^^

^^~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~^^
Ni reaksi pertama bila aku datang bawa kamera nak amik gmbar dia yg tersepit tu... hehe terkejut la tu... 
 ^^~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~^^
"Ibu ni nak tolong ke tak nak ni............" 
^^~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~^^


Lepas jerk aku amik gmbar2 dia tu... Si Tomey terus meraung lagi...
Aku pun terus gak memujuk nyer.... Menepuk2 Si Tomey dan bagi si Tomey nenen... Maka terlena lah dia....  

^^~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~^^
Gud sleep sayang... Ibu nak sambung memasak yer... 
^^~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~^^

Lasak nyer Si Tomey ni... Ni baru mengesot kedepan... Belum lagi dah pandai merangkak lagi ni.... 

P/S: Nak kena mintak Ayah Syqa belikan baby walker la pasni... Senang skit nak wat keje umah,,, Heheh...



4 ulasan:

Kak Sam berkata...

Assalamualaikum...
So tomey. Yea dapat no.3.

Juwita_Helmi berkata...

kak sam:
waalikummussalam...
hehe tq...

nOOrsha berkata...

syqa byk ikot muke ko kan jue..ehehew...

Juwita_Helmi berkata...

noorsha: ye ker... tp banyak orang cakap bnayk ikut ayah dia la.. yang comel tu macam aku kan... hehe