~~TERIMA KASIH~~

Sabtu, 29 Januari 2011

MAJLIS CUKUR JAMBUL SYQA....

Assalammualaikum....
Salam kepada anda sumer.. nak citer skit la.. pd 14 Januari 2011 ari tu kami wat majlis cukur jambul tuk Syqa.. masa tu Syqa dah 3 bln .. jadi sesuai sangat lah.. lagipun kami nak menunaikan hukum Islam gak nak khatan kan Syqa sekali..Terima kasih pada ahli keluarga kerana banyak membantu memeriahkan majlis tu... dan pada para tetamu terima kasih juga di ucapkan... majlis berlangsung sungguh meriah.. tak sangka tetamu yang hadir pada hari tu ckup ramai... habislah sumer lauk pauk yang dihidang kan ... kiranyer tak der yang tinggal langsung tuk tuan rumah la.. sampai ke petang pun masih ada lagi yang datang... Syqa plak masa tu tak banyak sangat ragam nyer.. awal majlis dia dok tidor jerk... cuma masa majlis berlangsung..dia dah mula rimas.. ape tak nyer.. dah la panas kena renjis2 air bagai.. baran la skit dia time tu.. collection Syqa pun not bad jugak... boleh la kami belikan hadiah wat Syqa ngan wit tu... kami belikan Syqa gelang tangan.. tu la lau da dapat anak pompuan ni... hik hik... lagipun masa Syqa lahir dulu.. kami dah gunakan wit dia belikan gelang kaki... hemm.. tggu bsr kit baru nak tindik telinga dia plak.. lambat lagi tu.. imbas kembali masa kami anta Syqa khatan kat klinik swasta kat kampung tu.. awal nye aku ckup risau.. bayang kan betapa sakit nyer Syqa nanti.. masa dktr panggil kami masuk.. doktor terangkan.. Syqa tak perlu berpantang.. cebuk pun macam bese jerk.. hehe... aku banyak tanyer gak masa tu.. ye la.. aku tak ada pengalamna aku khatan dulu pun aku kecik lagi mn tau apa2 kan... bagus doktor tu bekerja.. aku tak di benarkan pegang Syqa.. hanya doktor dan pembantu perubatan ajer yang msuk kat bilik tu... aku dengar Syqa menjerit... tp rupe nyer kejap ajer... pastu dia diam... selesai jerk masuk dalam kereta.. Syqa trus tdor sehinggalah sampai kerumah Wan nyer... hebat anak ibu... kat sini aku ada sediakan gmbr2 Syqa sbg tatapan anda sumer...



Majlis belum lagi mula..Syqa tdo ajer...











Ini ajerlah gambar yang dapat aku kongsikan...byak lagi tapi ni jerla yang terbaik..Semoga Syqa membesar dengan sempurnanya.. ape saja untuk Syqa.. Ibu Sayang Syqa... MMMUAAAHHHH.... :-)

Tiada ulasan: