~~TERIMA KASIH~~

Rabu, 26 Januari 2011

Tentang aku..

Assalam...... kat sini nk citer skit pasal diri aku... aku ni hanyalah fulltime housewife....xder yang spesel sangat... orang nyer bese-bese jerk... cute la... hik hik.. (perasan)... 2 Feb 2011 ni aku genap 30taun.. muder ag taw.. hik hik... sbnr nyer aku terpanggil nk wat blog ni hanyalah dik kerana my frenz aku sowang ni.. yew la dok tgk2 blog dia yang citer mcm2 aku tergerak hati nk wat plak.. en hubby cadangkan , tp aku tnyer nk tulis ttg aper.. teringat kat my cute baby ni.. so, aku wat la citer pasal dia..sambil2 tu selit la pape story len.. maklum la.. masak pandai.. tp mcm owang len msk jew la..malu nk tnjuk kat owang masakan sendiri.. tapi mane la tau kan.. 1 ari nnti terselit la 1 @ 2 jns masakan kat dalam blog ni... tu pun tuk anak2 nanti.. hik..dunia blogger ni pun masih baru pada aku... akhir kata kalau nak lebih mengenali aku lebih dekat, selamat datang ke TENTANG HATI TENTANG RASA

Tiada ulasan: