~~TERIMA KASIH~~

Ahad, 13 Februari 2011

PERCUTIAN KE PULAU PANGKOR~~~22hb JAN-24hb JAN 2011~~~

Assalam...sumer... buat tatapan korang sumer,seminggu selpas majlis ckur jambul Syqa...aku,en hubby,Syqa dan makcik Syqa (Nurra) telah pergi ke Pangkor....tu pun dek kerana majlis Family Day anjuran tempat en hubby bekerja..sumer nye dorang support yang kami bawa badan n baju persalinan ajer...Seronok sangat.. tu la kali pertama aku naik feri...sbnrnyer sblm ni aku pernah ke Pulau Pinang.. tp masa tu aku ikut en hubby bekerja..so,masa tuk berjalan tu tak banyak sangat... kat Pangkor ni la aku sakan... hik hik.. Syqa yang bru 3bln tu aku dah ajak mandi laut.. bukan men seronok Syqa..termasuk la aku sekali.. Tempat nyer menarik.. tp masa kitorang datang tu..tempat tu masih ada yang tgh renobet.. yew la nak memajukan lagi...bagus aku setuju...biar nampak lagi menarik..tak bnyak benda yang aku nak bercerita kat sini ... korang tengok sendiri la..gambar2 yang kitorang amik kat sane sebagai kenangan...


masa ni baru sampai di jeti...perjalanan nak nek feri..


"cepat la...nanti terlepas feri..." en hubby




Manjer nyer ayah ngan Syqa..dalam feri pun sempat pose ...



Adegan Syqa diserbu oleh jejaka2 nsem dalam feri... dorang ni sumer kawan2 en hubby...berebut nak bergambar ngan Syqa...


Dah sampai jeti Pangkor.. kena cari kereta sewa nak ke resort yang kitorang nak stay nanti..

Banyak lagi gmbr2 yang aku nak post nih... tggu episode 2 yerk....

Tiada ulasan: