~~TERIMA KASIH~~

Sabtu, 11 Jun 2011

WALIMATULURUS DI IPOH PERAK PART 1

Assalamualaikum... 
Salam bersiaran lagi... dah lm brcuti... beselah kan kalo "M" dah masuk dalam badan.. hehe.. N3 ni sbnr nye dah lama aku nak hupdate.. tp memandangkan en Hubby outstation mggu lps so, aku simpan dl.. 5hb Jun lepas aku,en Hubby n MIL pegi kerumah kakak MIL aku kat Ipoh.. kira umah makcik aku la tu kan.. tok menghadiri majlis walimatulurus kat sane.. yg len2 xpat ikut.. masing2 ader hal.. so, terpaksa lah aku n en Hubby join MIL aku ni.. penat tok sah citer... memang rase macam nak tertanggal punggung aku ni.. dek kerana aku pun tak pernah kesana paksa la juga badan ni.. citer tak bnyak nak di kongsi.. meh la kite tgk2 gambar sepanjang aku kat sane yer.. jom layan..  

                                         *********~~~~~~~~~~**********~~~~~~~~~**********
Pelamin yang tersergam indah.. huhu...

Nampak sedap jerk bila dah hias cm ni kan... huhu

MIL ngan baby ku... Rusyqa... 
Ermm... sepupu ku jua,... hehe adik pengantin.. tah bila turn dia plak t.. 

Pasangan pengantin... dua sejoli... haha...

Tempat makan beradap... suke tgk decoration nye kombinasi kaler yg menarik.. 
********~~~~~~~~~~*******~~~~~~~*********

K nanti aku sambung lik tuk part 2 lak.. banyak sangat gambo nye.. kena la letak skit2 hehe..
sehingga berjumpa di lain siaran...

(*-*).


Tiada ulasan: