~~TERIMA KASIH~~

Sabtu, 2 April 2011

GELAGAT SI TOMEY **SYQA**

Assalamualaikum...
Salam April kepada uolz... hahaha... sedar tak sedar dah masuk bulan April kan... Kejap jerk masa berlalu... Usia pun makin la meningkat... Umo Syqa pun makin meningkat jugak... hehe... Si Tomey ibu ni... makin hari makin lasak... Aku nak citer la... kejadain ni berlaku pada pagi Jumaat 1 April 2011... Chewah macam dah lama plok... padahal baru jerk pagi semalam ...huhu... Tengah aku dok syok2 membasuh kain dalam bilik air... Aku terpandang Syqa yg tengah bermain dengan remot kontrol astro... 

Mulanya aku jerit2 gak tak bagi dia main... tapi bila tengok dia senyap jerk main ngan benda alah tu... aku biarkan jew la... aku pikir senang skit aku nak wat keje nih... 

tapi ati ni rasa tak sedap plak tinggalkan dia sorang2 kat ruang tamu aku tu... aku pun jenguk sekejap... hahahaha nak tau aper yang berlaku??? 
meh kiter tengok sama2 yer... 

Pertama kali tengok..dia tgh gigit kayu kat kabinet tu... 

Menyelit dalam ruang yang ada tu... tu lah... remote astro di cari kat dalam tu.. 

Syqa nampak ibu tgh amik gmbar dia... 

Lagi dia wat tak tau jerk... berusaha gak nak dapatkan remote tu... 
Hermmm... Lasak tol anak ibu ni...
(*-*)..




Tiada ulasan: